Nätmobbing!

Hej bloggen! Jag vet att det blir ett sent inlägg men skit i det! Jag har tänkt mkt om mobbing på nätet och det är hemskt!!! Hur kan en person utsätta en annan med att ta bilder på någon när det inte alls är lämpligt tillexempel (Nakenbilder)! Jag tänkte också på att om man är känd så blir det oftast mer hat till den personen för att den som mobbar personen är så jävla avundsjuk men nu säger jag verkligen inte att det bara är kända personer som blir utsatta men om vi tar Nellie Berntsson som jag ser upp till väldigt mkt då så bara för att hon e känd så betyder väl fan inte det att hon inte är lika mkt värd för alla ska känna sig trygga och alla är lika mkt värda! Nellie är en person som är stark men tänk er för en dag kanske hon bara lägger ner och ni FÖRSTÖR för andra!!! Men snälla tänk er för vad ni skriver på nätet till vadandra va snälla och alla ska vara glada och de ska inte behöva gå och må dåligt! Men ha det så bra!

Kram och god natt! <3

PS: dessa bilder är inte mina de är tagna från Google! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback