Lite försenad haha!

Hej!
Jag vet att jag är lite försenad med det var för att jag skulle ändra header! 
Jag kommer inte göra värsta inlägget för jag är jätte trött! Men idag var jag i skolan som alla andra och där gjorde vi inte så mycket haha! Men när jag kom hem så va jag med Nathalie och vi gjorde spanska och sen så kollade vi lite på datorn alltså en "serie". Men nu vill jag bara ta det lugnt inför filmen på engelskan imorgon hahaha! Men jag har inte så mycket bilder på mobilen för jag hade 1173 bilder eller något liknande men nu har jag bara 236 bilder så jag har inte så många bilder att välja på. Men påtal om headern vad tyckte ni? Fin, ful, funkar inte alls eller jätte bra/fin. Lägg gärna en kommentar om jag kan förbättra något! 
Vi hörs imorgon! 

Puss & Kram! 

Första bilden är på mig och min hund Svea. Och andra bilden är på mig och en travhäst! :) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback