Hej! <3

Hej! 
 
Idag har jag bara slappat och inte gjort något. Som kanske några redan vet så ska jag bli skötare på stallet på en häst som heter Vivala Diva men hon kallas föör Diva.
Nu har jag ridit henne 2 gånger och hon känns jätte bra inte för pigg och inte för slö utan i det tempot som jag vill ha det. 
 
Det där....
Det där med blogg... hmm ja jag e inte bäst på att blogga haha det märks ju men jag vill komma långt på min blogg som jag aldrig kommer att lyckas med men det är ju värt ett försök ellerhur? Men man ska ju inte ge upp sina drömmar. Så därför tänker jag göra ett schema över bloggen. 
 
Måndag:
08:30 blogga och ngn liten bild tror jag.
12:00-12:30 något litet inlägg.
15:15 ett kort inlägg med bilder o.s.v
Jag tror det blir ett inlägg runt 20:00 tiden eftersom alla läxor.
 
Tisdag:
Ungefär samma tider...
07:50 ett inlägg med bild 
11:25-12:00 om vad vi hade för mat i skolan typ eller något sådant.
15:15 inlägg om skolan
20:00 inlägg om dagen.
 
Onsdag:
07:50 ett litet inlägg med bild 
11:40-12:00 om vad vi hade för mat i skolan typ eller något sådant.
15:15 inlägg om skolan
Ett väldigt sent inlägg runt 21:00-22:00 tiden eftersom att jag har ridning så bilder eller videos kommer upp.
 
Torsdag:
Ungefär samma tider...
07:50 ett inlägg med bild 
10:35-12:00
14:30 inlägg om skolan
20:00 ett inlägg om skolan
 
Fredag:
Ungefär samma tider...
07:50 ett inlägg med bild 
11:20-12:10
14:30 inlägg om skolan
 
Lördag:
Vet inte när jag ska blogga på morgonen så det blir la när jag har vaknat.
12:00 tror jag att det blir 
15.00 blir nog bra.
och ett inlägg 20.00 
 
Söndag:
Vet inte när jag ska blogga på morgonen så det blir la när jag har vaknat.
Söndagarna blir likadant som på Lördagarna så ni vet! 
 
Såhär kommer mitt schema se ut och hoppas att det passar! 
 
Jag kommer även att ibland tipsa om saker.
 
Idag kommer jag att tipsa om en liten serie som heter revolt och ni kan gå int på svt för att titta på första avsnittet det kommer ut varje måndag klockan 16:00 
 
Länk kommer här nedanför
 
Men det var allt för idag vi ses imorgon!
 
Puss & Kram 
 
Bilder kommer här! <3 :)
 
 
 
SAKNAR MIN SYSTER! <3 :,)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback