Hann inte!

Hejsan!
Igår så hann jag inte blogga på kvällen för vi kom hem rätt sent och jag var lite ledsen så jag orkade inte.
Det är nämligen så att Diva var med i en tävling där det gick för bra och hennes ägare vill ha hem henne om 2 månader och jag har väntat på att bli skötare i 1 år ungefär men så skulle jag bli skötare på henne nu i november och jag trodde att hon skulle vara kvar längre på stallet men sånt är livet det kommer säkert fler hästar. Men..... Snart så ska jag vara med på maskeradhoppningen på stallet och då ska jag har Norma och vi ska hoppa 60 cm och det ska bli JÄTTE kul! Norma är ju en av mina favorithästar och hon är jätte snäll så det kommer nog att gå bra!
Men nu sitter jag i bussen och jag ska vara social mot mina vänner!
Vi hörs!

Puss & Kram! <3

Min Diva! :( <3
Finaste! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback