Godmorgon! <3

Hej bloggen. Jag har sovit över med Johanna och nu sitter vi inne för att vi har presis beddat och lite annat men ikväll kl 19:00 så ska jag på ridning och då ska kanske johanna följa med och då så ska hon filma på videofyme och då så kommer det video lite senare ikväll! <3 Men nu ska vi gå ut med Svea så vi hörs sen! <3
Puss och Kram! <3 =)
 
Fotograf:Jag
Modell:Svea
Miljö:Skogen
Fotograf:Jag 
Modell:Svea
Miljö:Skogen
Fotograf:Jag
Modell:Svea
Miljö:Skogen
Fotograf:Jag
Modell:Svea
Miljö:Skogen
Fotograf:Jag
Modell:Svea
Miljö:Skogen
Fotograf:Mamma
Modell:Jag & Svea
Miljö:Skogen
Fotograf:Mamma
Modell:Jag & Svea
Miljö:Skogen

Det var alla bilder just nu så ni får ha det så bra! <3
 
Puss & Kram! <3
 
 

 



 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback