Olivia! <3

Hej bloggen. Idag har jag varit med Olivia och jag ska till henne nu också så jag tänkte bara gör ett snabbt blogg-inlägg. 
 
Dagen!
Idag så vaknade jag och åt frukost och sen så pratade jag med Olivia och Josefine för egentligen så skulle  jag varit med Josefine men hon mådde inte så bra så jag va med Olivia istället. När jag bestämde med olivia så gick jag till mitt rum och bytade om sen så gick jag till henne. Och nu så skulle hon äta så jag gick också hem och åt så nu ska vi träffas igen! 
 
8 dagar kvar! :D
Om 8 dagar så fyller jag år och den dagen så börjar mitt ridläger och då så är vi bara 5 st och det är jag, Hanna, Josefine, Madde och Alexandra och det slutar den 17:de och jag fyller år den 15:de så det pågår bara i 3 dagar men jag ska försöka att hinna med bloggen så mkt som möjligt! 
 
Men nu har jag inget mer att säga så ni får ha det så bra så hörs vi kanske lite senare! <3
 
Puss & Kram! <3
 
 Inte min bild men fin är den! 
Inte fin bilde, men tänk att jag har badat i detta fina vattnet! =) <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback