Fyller år imorgon! :) <3

Hej bloggen. Imorgon fyller jag 13 år och jag längtar sjukt mkt eftersom att jag ska på ridläger också och jag HOPPAS att jag kommer att få min favorit häst NORMA. De flästa säger att jag och Norma passar så himla bra ihop tsm och jag blir verkligen jätte glad när jag får höra det eftersom att jag föll för henne direkt när jag hade ridit henne första gången jag älskade verkligen den där galoppen och allt var perfekt och imorgon hoppas jag verkligen. Jag tror att...
 
Alexandra kommer att få Evita eller Sigma...
 
Madde kommer säkert att få Bellatrix...
 
Hanna kommer nog att få Bombom eller Evita...
 
Josefine kommer nog att få Zingal (zigge)....
 
Och jag tror att jag kommer att få Norma! 
 
Men jag tar med min mobil till stallet imorgon och gör ett blogg-inlägg om vilken häst jag kommer att få och vad jag får när jag fyller år. Men jag hoppas att ni gillade inlägget och att ni får hålla tummarna att jag kommer att få Norma imorgon haha! XD
 
Men ni får ha det så bra! <3 
 
Puss & Kram
 
Ps: ska gå upp kl 06:00 imorgon suck...! :/
 
När Svea var valp
Bara någon bild som jag tog på en blomma utanför mitt hus blev faktisgt nöjd med denna! 
Blomma...! 
 
Aja det var alla bilder för idag! <3 :)
 
 


 


Kommentarer
Lseryttarnas säger:

Fin blogg! Vi har tävling på våran blogg kolla!!!!!

Svar: tack dsm! <3
aliciabrinks.blogg.se

2013-07-30 | 19:56:46
Bloggadress: http://lseryttarnas.blogg.se
Lseryttarna säger:

Tävling på bloggen, fina priser, enkelt att delta, komigen!

2013-07-30 | 20:14:31
Bloggadress: http://lseryttarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback