längesedan! :/

hej bloggen, idag har jag varit i skolan och vi har typ bara matte och spanska läxa denna veckan. Men så ni vet så har jag absålut inte bloggat mycket nu för att man hinner inte alltid med men jag ber om ursäkt! Men iaf jag tog hål i öronen i lördags den 2013-01-26 så jag ska typ ha i dem i 8-10 vecor! <3 :) Men nu måste jag öva på min Spanska läxa! :( VILL INTE HA SPANSKA! :(    
 
Men vi hörs lägger upp 2 videos sen när jag hoppar men min ridlärares häst Sigma och hon e jätte snäll! <3 
 
Puss och Kram! <3
 
Bjuder på en bild också! <3
 
Det är min ridlärares häst Sigma och henne hoppade jag typ 72-73 cm på men det där är min ridkompis Josefine! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback