Ridning imorgon! :*

Hej bloggen imorgon ska jag till stallet och rida vackraste hästen ever hon heter Norma jag ska lägga upp en bild bomb nu! <3
 
Puss & Kram från mig! <3
 
Jag och Norma! <3
Min hamster Piff! <3
Min underbara ridkompis Josefine med ridlärarens häst Sigma! <3
Ridgruppen! <3
Julia med hästen Bellatrix! <3
Theres med hästen Bim! <3
Josefine och Lina och såklart sigma! <3
Jag och Norma! <3
Jag och Norma! <3
Som vanligt jag och Norma! <3
Galopperar med Normar! 
 
Men det var nog allt för idag! <3

Kommentarer
Lina säger:

Hehe, Alicia, det är inte Therese (stavning?) och Bim, det är Therese och Mjölner xD

Svar: Nee det är väll bim för jag har ridit bim och han har rött shabrak jo hon stavas nog så! <3
aliciabrinks.blogg.se

2012-10-04 | 21:21:52
Bloggadress: http://thelittlecrocodile.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback