LISEBERG! :) =D

Tjena bloggen. Är sjukt glad för imorgon ska jag kanske till liseberg med Emelie och min mamma och pappa och det ska bli super-duper kul för jag och Emelie ska gå gasten åka atmosfear balder kanonen uppswinget och alla andra också såklart. Imorgon har vi spanska läxa och engelska läxa och spanskan är ganska svår för vi ska kunna räkna och skriva 0-30 blä men jag kan skriva hur man uttala dom så här kommer dom:
 
Spanska 0-30. 
Cero,uno,dos,tres,cuatro,cinco,seis,siete,ocho,nueve,diez,once,doce,trece,catorce,quince,dieciséis,diecisiete,
dieciocho,diecinueve,veinte,veinteuno,veintedos,veintetres,veintecuatro,veintecinco,veinteseis,veintesiete,
veinteocho,veintenueve,treinta. Så det var alla siffror på spanska från 0-30 hoppas att jag kunde lära er lite hehe.
 
 
Men jag lägger upp FLERA BILDER  om vi åker till LISEBERG så vi hörs!
 
Puss och Kram från mig! :* :)
 
Bjuder på några bilder!
Jag vet att jag har lagt upp denna innan men Piff är så söt på denna bilden! <3
Min egna lilla tjockis haha! <3
Dett var allt för idag men vi ses! <3

Kommentarer
Elsa säger:

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT! :D <3

Svar: Haha tack! <3
aliciabrinks.blogg.se

2012-09-28 | 21:01:10
Bloggadress: http://eckus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback