Handlat! <3

Hej bloggen nu på morgonen så var jag och mamma på netto och handlade lite sen så åkte vi hem och då spelade jag lite på mitt wii och det var väll kul och nu sitter jag här och bloggar och det är soper haha men jag lägger upp bilder här nedanför strax men först ska ni få veta tio saker om mig som ni kanske inte visste eller som ni redan vet haha men här kommer det:
 
1:Jag älskar plankstek (Det är en maträtt)
2: Jag har en hund och en hamster! 
3: Jag älskar att fota!
4: Jag har gått i ridning i 4 år! =)
5: Jag älskar min blogg! <3
6: Jag har störst rum i min familj! <3
7: Och ja jag har haft bloggar innan fast med kompisar! <3
8: Jag är ofta med mina vänner men oftast går jag hem själv och pluggar! <3
9: Jag är redo och ta bloggen på allvar! <3
10: Och såklart jag älskar er mina blogg läsare! <3
 
Här var tio saker om mig så ja! <3

Men vi ses så hejdå! <3
Puss och Kram från mig! <3
 
Bjuder på lite bilder! <3
Såklart är ni mina bloggläsare också mina favoriter och min familj och vänner djur och släkt! <3
 
Och två bilder jag har tagit med min systers system kamera ( Canon 1000D ) ! <3
 


Kommentarer
Vera säger:

vilken fin blogg och vilken fin blomma och maten ser jätte god ut! <3

Svar: haha tack! <3
aliciabrinks.blogg.se

2012-09-30 | 15:35:03
Hanna säger:

Underbart fin blogg, älskar även designen!! Skit fin!! Ärligt verkligen super fin. Och super fin blogg också för den delen.
909 kramar Hanna.

Svar: haha tack! <3
aliciabrinks.blogg.se

2012-09-30 | 22:25:50
Bloggadress: http://ponniebruden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback