Hejsan-svejsan! <3

Hej bloggen jag råkade trycka fel haha men skit i men nu har jag ätit och jag ska gå ner och plugga för vi har so-prov på onsdag och spanska läga till onsdag och vi har eng-prov på fredag och matte-läxa till torsdag.Så ja jag har fullt upp så jag kommer inte att blogga så mycket och det får ni nöja er med haha men jag ska försöka blogga men om jag inte kan så vet ni vad jag gör. Men måste gå nu men vi ses och hörs! <3
 
Puss från mig! <3
 
Bjuder på lite bilder på lilla Svea! <3
Lilla goingen kolla in hennes min haha! <3
 
Varför kolla in i kameran när man kan kolla på andra roligare saker haha! <3
Fina du! <3
Bästa kompisar ju! <3
 
Ja men det var nog allt för idag så vi ses! <3
 

Kommentarer
Alicia säger:

det ska vara läxa där på spanska läxa så ni vet haha! <3

2012-10-08 | 19:42:42
Bloggadress: http://aliciabrinks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback