Har pluggat förfullt! <3

Hej bloggen nu har jag suttit och pluggat jätte mycket inför engelska provet och det känns riktigt bra för att jag har fått hjälp av en hemsida  som heter www.glosor.eu och det kostar inget om man inte ska få höra uttalet för då får man betala men annars är det helt gratis. Denna helgen kommer min storasyster hem och det blir kul förutom att hon tillbaka sin systemkamera och det känns inte så kul för jag använder ju den ganska mycket till bloggen.... men hejdå vi hörs imorgon.
 
Puss & Kram från mig! <3
 
 
Lessen :'(
Sådär :/
Glad :)
Jätte glad :D
 
                                                               ledsen och glad :'(   :)

Bjuder på en bild också! <3
Hade alla rätt när www.glosor.eu förhörde mig! :)
För Bella får sin systemkamera! :'(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback