Studiedag! =) <3

 Tjena bloggen. Idag ska jag göra allt detta! <3
 
Såhär ser en studiedag ut för mig! :/

1. Jag gick upp 09:30.
2. Jag gick ner och satte på tv:en! =)
3. Jag åt frukost.
4. Jag städade undan efter mig! 
5. Jag gick upp och duschade! 
6. Jag ska gå ut med Svea! :/
7. När jag kommer in ska jag läsa 3 st kapitel ur en bok. :(
8. Öva på engelska.
9. Vila! ( Titta på film )
10. Jag och Adam ska laga mat om inte det blir innan jag ska läsa 3 st kapitel! ♥
11. Ringa någon kanske? =)
12. Öva lite till på engelskan! :(

Detta är vad jag ska göra idag haha mycket va? ♥ =)

Ja men detta var allt för idag men vi hörs! 
 
Puss & Kram! 
 
Bjuder på en bild också! 
 
Haha detta var länge sedan det är jag i mitten med gröna kläder. Tjejen som har typ lila kläder är Nellie och tjejen med blåa kläder är Emelie! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback