Spökrunda imorgon! :O <3

Tjena bloggen. Imorgon ska jag Josefine, Lina kanske Julia jag vet inte och Alicia inte jag Alicia utan en annan Alicia i min ridgrupp haha men iaf vi ska gå spökrunda på stallet så åker vi först ut i skogen och grilla korv och sen så åker vi ännu längre in i skoge och gå själva rundan då. Jag skrev ju att vi ÅKER in till skogen och då åker vi med en taktor på ett släp med ett stort skynke som ett tak men förra året när jag gick den spökrundan så satt det något sjukt läskigt längst in på släpet och den saken (personen) rörde sig och det var jätte läskigt så ingen vågade sitta där inne hahahaha! <3 Men jag tar kort imorgon när vi är ute i skogen och kanske lägger upp någon video om jag lär mig hur man gör för jag är lite efterbliven haha nej men jag frågar annars bara en kompis men vi hörs.
 
Puss & Kram! <3
 
Lägger upp en bild också! <3
Piff! <3

Kommentarer
Alva säger:

Fin & bra blogg! Kika JÄTTEGÄRNA in på min! Bloglovinbyte? Eller kanske bara skriva några this/that i mitt this/that inlägg? :D Tack på förhand!

Svar: Tack, kanske det! <3
aliciabrinks.blogg.se

2012-11-08 | 21:43:20
Bloggadress: http://alvac.webblogg.se
Ella säger:

Fin blogg du har! :)

Svar: Tack! <3
aliciabrinks.blogg.se

2012-11-09 | 07:41:35
Bloggadress: http://ellaochelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback