OMG I AM HAPPY! <3

Hej bloggen. Som ni ser så kan jag lägga upp videos när jag rider och jag kan även spela in mig själv men det kommer kanske på någon frågestund och det hade jag tänkt att ha nu så sfråga vad ni vill! <3
 
Men jag sitter vid pappas dator nu så det kommer tyvärr ingen bild men jag kanse lägger upp lite saker sen men för att fråga så måste ni gå efter dessa punkterna.
 
* Kommentera mins 3-4 frågor.
 
* Kommentera inget dumt....
 
* Och kommentera lite mer på andra saker om ni vill för det hade varit kul! <3
 
Men vi hörs! <3 =)
 
Puss & Kram! <3 :* 

Kommentarer
Annie Carlsson säger:

kan du lägga ut en bild på Alexander? (din kille) :)

this or that:
chips/godis
mobil/data
facebook/instagaram?

Kan inte du göra typ något "tema" på bloggen typ hiss diss eller nåt.
och kan du göra detta i ett videoinlägg :)!!
+ vi måste ses snart/ Annie


Svar: Jag svarar på frågorna med en lite video! <3

Såklart vi måste Annie! <3
aliciabrinks.blogg.se

2012-11-22 | 18:59:33
Bloggadress: http://anniecarlsson2000.tumblr.com
Sabina säger:

Hello alicia!!!

Hur länge har du bloggat?
Tycker du det är kul?
Vilka bloggar läser du?
Har du någon som förebild, asså någon du läser och sen följer deras tips eller något?

Svar: Jag svarar nog med en liten video nu OMG så pinsamt jag har aldrig gjort det innan så ja hoppas att de blir bra! <3
aliciabrinks.blogg.se

2012-11-22 | 21:00:45
Sabina säger:

Vilken är din favorit färg?
Vem är din bästis?
Hur länge har du varit tillsammans med Alle?
Kan du ta kort på din rum och lägga upp på bloggen?
Hur mycket gillar du brunnsåker skolan 1-10
Fb/insta?
Är du Nyttig/onyttig?
Saknar dig vi måste träffas snart<333
Hur gammal är Svea?
Hur länge har ni haft henne? PS. As söt
Spelar du något instrument?
Sjunga/dansa?
Rida/vara med kompisar?

Svar: Ja vi måste ses snart, och tack för alla frågor! <3
aliciabrinks.blogg.se

2012-11-22 | 21:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback