Ber om ursäkt! :/

Hej bloggen. Jag vet att jag har varit slarvig med bloggen ett tag nu men bara så ni vet är det därför vi har så mycket läxor så ja man hinner inte alltid men jag ska försöka. Idag har vi först haft slöjd på skolan sen åkte vi till badhuset och sen kom vi tillbaka till skolan och då åt vi lunch och sen hade vi SO tror jag haha men sen så slutade vi. Jag kom hem och åt nudlar sen var det att sätta sig vid matbordet och börja plugga så ja sen kom mamma hem och då tog jag en lång paus och nu pluggar jag igen så ja. Imorgon är det som vanligt ridning och jag rider en häst som heter Zingal fast kallas för Zigge så ja alla säger Zigge till ha och ja han stavas med Zäta och vi ska hoppa och jag älskar det ( asså hoppa med häst. )  
 
På torsdag blire väll mer plugg och på fredag kommer finast styster hem så JIPPI! <3 :*
 
Puss och Kram! <3
 
( Det blir ingen bild idag för jag sitter vid pappas dator )
 
Men istället berättar jag hur många dagar det är kvar till JULAFTON om ni inte redag visste det! <3
 
Och det är 34 dagar kavar åå jag LÄNGTAR! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback